>> Monday, October 29, 2007

Yes, it's the day.
My birthday.

Sangat terharu bila 12 tgh malam tadi tiba-tiba dapat msg dari bos lama yang ngucap Selamat Hari Lahir.

Bos waktu bekerja di hospital dulu. Hampir setahun yang lalu...

Kata-katanya pendek, "Selamat Hari Jadi, Rin. Semoga impian dan hasrat u tercapai."

Then bila aku reply, bertanya when is his birthday, and kenapa dia masih ingat besday aku, dia cuma katakan, "Dah lepas tapi thank u juga. Maaf kerana ganggu u tidur. Nak bagi u suprise saja. Saya akan sentiasa ingat sebab u adalah seorang pekerja yang terbaik yang pernah saya jumpa. Selama malam birthday girl..."

Seriusly terharu!

Because he is a Chinese guy.

And he took effort to stay late to wish me Happy Birthday!
Dan kerana walopon ayat dia tunggang terbalik, tapi apabila dia katakan - Saya akan sentiasa ingat sebab u adalah seorang pekerja yang terbaik yang pernah saya jumpa." Tiba-tiba rasa mau menitik air mata! T_T

Waaaa how I miss everything back in MMC!
I miss the porter, the nurses, the rooms, and I even miss the smell of hospital!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP