>> Wednesday, December 19, 2007

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Kelmarin aku cuti.
Setengah hari.
Nguruskan beberapa perkara peribadi di hujung-hujung tahun.

Pukul 12 tengahari keluar opis, 11.30 malam baru balik ke rumah.
Actually urusannya cuma ngambil masa sejam sajer - 20 minit di Tbg Haji, 10 minit di Maybank, dan 30 minit di JPJ.
Selebihnya masa dibazirkan di atas jalan.
Yang d most jem.
Dan singgah jalan-jalan memborong di beberapa shopping complex.
Dan satu lagi disebabkan oleh aku yang selalu sesat.
Sesat maksudnya - Eh, kan ke patut masuk simpang kanan tu?
Sambil aku yang memandu terus ke depan.
Ataupun, Ha tu dia Puspakom. Eh, Puspakom dan JPJ tu benda yang sama ke?
Sambil berenti ditepi jalan menelefon bertanya pada opismate.

Haih pompuan.



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Oo ye.
Ini banglo 3 tingkat baru Ciki.
Siap ada tangga bagai.
5 kaki tinggi 4 kaki lebar.
Aku pun bole muat dalam.

Sangat la puas hati.
Walopon untuk membelinya telah mengopakkan beberapa ratus duit tabung aku.
eheh.

So, oke. Azam tahun baru untuk Ciki suda tercapai.
Tahniah.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP