>> Friday, June 27, 2008

Sangat banyak sebenarnya benda yang mau aku nulis di sini.
Tapi tiba-tiba, haih... ramai plak la kawan2 yang datang menyinggah di sini.

So, no more scandalicious stories oke.
hehe.

-----

Hari ini, otak adalah sangat serabut.
A very hectic day.
Sebab, it's our financial year-end.
Sebab, it's audit and closing time for the Finance.
Patutnya takde kaitan pun dengan aku sebab I'm no longer working in Finance.

I'm in HR now oke.
Tapi entah kenapa they still treat us like we're one of them.
Jadi, aku pun terpaksa ikut kelam-kabut setelkan itu dan ini.

Dan otak memang serabut.
Sebab there're tons of work to do, problems with the PSC people, and the IBM, and my boss was not around until next week to help me with things.

hoh. time dia takde ni la boleh plak muncul benda pelik2.

And my other colleague was on MC.
Tinggal la aku berdua dengan cik puan clerk.

Dan salah-satu punca lagi otak serabut kerana penat mikir kereta apa yang patut aku beli. And now, after the pros and cons, I've narrowed it up to either Neo or Persona.

Fuel consumption for Persona AT is 6.6L/100km and Neo is 6.9L/100km.
hmm.

Neo is more sporty but way too small.
My boss said, kalau aku beli Neo nanti mesti Ciki komplen, sebab seat belakang sempit. Sebab nanti dia yang kena dok belakang.

haha.

Whateverpun aku cuma mau kereta murahan sajer.
Sangat membazir kalau membeli yang mahal-mahal sebab aku bukan mau tidur dalam kereta pun.

-----

Oh ye, I'm not looking for Mr. Right.
I'm just living life the way it is.

Cuma, selalu, dalam perjalanan hidup, akan jumpa benda yang tak terduga.
And benda-benda itulah yang menjadi tulisan aku di sini.
Things that I want to remember.
Things yang akan menjadi kenangan.
Things that would mark my life forever.
*hoh macam melampau plak statement

And yes. I'm not looking for Mr. Right, Sya, Aida.

ahaks.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP