Ipoh mali

>> Thursday, August 23, 2007

I'm going to Ipoh dis weekend.
For my sister's convocation.

Huuu... lama btul tak ke mana-mana.
Sejak duduk Jhr, rasa macam aku sangat baik.
Balik keje, makan, tido.
Kalo rajin, pegi CC.
Kalo tak pun pegi JJ.
or Giant.
or Carrefour.
Tadek aktiviti lansung! *huu? takde aktiviti?

Suda masuk 4 bulan di sini.
Kejap betul eh.

Semuanya ok.
aa bole laa...
Tapinya, bila time hujan, rasa mau lari-lari balik ke Mlk tercinta. hiks.
Sini, waktu-waktu hujan, baunya uhhh... kau takkan boleh tahan!
Masa baru-baru datang dulu, aku rasa takkan mampu bertahan seminggu.
Tapi bila dah lama-lama, bau tu pon dah jadik serasi.

Uh anyway, Angah suda mau grad!
Tapinya, nex week dia suda terpaksa ke Bintulu.
Petronas.
10 tahun dibond.

Kesian eh.
Tadek geng la aku raya ni.

And lagi satu, untuk pengetahuan kau, aku belum kahwin lagi. And kalau suda sampai jodoh nanti, aku jemput semua-semua. So, janganlah digosipkan lagi diriku ineh ya. hiks.

1 comments:

Aku Bukan Bidadari August 30, 2007 at 9:28 AM  

10 tahun?? huiii lama banget sih!

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP