Minyak itam

>> Tuesday, August 21, 2007

Semalam, buat pertama kali dalam sejarah idup, aku mengecheck minyak itam kete.
(sebenarnya kali pertama jugek isi air dalam tank. hiks.)

Sebabnya dah beberapa hari ni, nampak minyak itam tumpah kat porch depan umah. Tatau la kete sapa buat hal tapi saspen jugek la... mana tau kan kot2 kete aku. Tu yang sebagai langkah keselamatan, aku pon mengecheck la...

Nasib baik la bila dah ukur2 semua, kira minyak itam kete aku cukup lagik. Gile ah. Tak penah bukak langsung depan tu... Bab2 kete ni memang aku buta hurup sket. Kalo tayar kete pancit ke, kalo mati tgh jalan ke, sure2 la terpaksa panggil abah to the rescue. Hiks.

It's funny eh, no matter how old we are, where our parents are concern, we're still children. Don't u think?

1 comments:

Aku Bukan Bidadari August 30, 2007 at 9:27 AM  

Ekekekee lumrah oragn pompuan buta pengetahuan pasal keta.. bila lagi nk minta tologn org lelaki betui dakkkkk

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP