Wrong address!

>> Sunday, September 30, 2007

Malam tadi before tido, tetiba tergerak hati nak belek2 henpon kat sebelah. Picit sana-sini, tiba-tiba terpandang alamat rumah yang aku save kat draft. Tetiba, aaa!!! Baru perasan yang selama ni aku bagi alamat salah kat semua orang.

Gile tensen.

Terbaring terlungkup, kanan, kiri, terus tak jadi tido aku.
Of all thing... cemana la aku bole ingat alamat yang salah???

Actually, no. rumah betul, cuma nama jalan yang salah. Patut Jalan 40 tapi aku letak Jalan 43. Patut la banyak orang cakap dah anto kad jemputan kat aku tapi tak sampai-sampai...

Then, pagi-pagi tadi aku bangun, mandi, siap-siap nak gi rumah yang aku terguna alamat dia tu.

Ketuk-ketuk pintu pagar rumah dia, tadek orang jawab. Tiba-tiba terpandang signbod "Untuk Dijual" kat depan tu. Aaa... nambah tensen aku.

Dalam 5 minit try, tadek pun orang keluar rumah pastu aku pun balik...

Gile ah! Dah la aku guna alamat tu untuk semua urusan bank, password sume.

The most tensen btul!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP