>> Monday, November 5, 2007

I want a new lipstick.
A new blouse.
A new handphone.
A new shoe.

Lipstick, kerana masuk ni dah 3 kali aku gi opis tak makai lipstick. Kerana aku seorang yang pelupa, maka lipstick, yg selalunya dimakai-lagi waktu lunch, selalu lupa mau diletak kembali dalam handbag.
** Alasan sebenar - aahhh lipstick REVLON yang baru tu mmg beh! Tiap mlm asyik mimpi mau beli.

Blouse, kerana setelah enam bulan di sini, cuma 2 kali sajer aku membeli baju baru (aaa yg selebihnya dipinjam curik dari adik yang suda jauh di seberang).

Handphone, kerana henpon skarang suda on/off sesedap rasa dia.
** Alasan sebenar - wahhh sgt teruja nengok henpon W580i and W850i yang baru tuh!

Kasut, kerana baju kuning harus makai kasut kuning, baju merah harus makai kasut merah. Dan sekarang, aku suda banyak baju hitam tapinya kasut hitam kesayangan suda hilang dicurik waktu raya dahulu, jadinya harus la mencari kasut baru.
** Alasan sebenar - sebab 2 minggu lagi suda Annual Dinner di opis. Dan memang pon kasut hitam aku suda hilang.

Sekian.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP