>> Sunday, February 3, 2008

Photobucket


Nampak tak?
hehe.

Ini la first cek yang aku dapat hasil investment bulan lepas.
Walaupun amountnya tak seberapa, tapi not bad la 'kan untuk pelabur kecil-kecilan cam aku ni. Lagipun, aku baru letak sebulan, dia dah beranak. Kan ke lagi best dari ASB/ASW tuh.

Rasa macam sayang jer nak dicashkan.
Rasa macam nak frame elok-elok gantung kat dinding.
hehe.

Ye la, there'll always be one first time.
Lain kali kalau dapat lagi, walau cemana banyak pun amountnya, takkan jadi first time lagi, kan.

Last few weeks, my remiser bagitau yang Ramunia nak transfer ke 1st board. Tapi my bos cakap company tu banyak internal problem, dia tanak join, and memang tadek sapa pun kat my dept yang join sebab tak confident.

Masa Synergy Drive masuk 1st board aritu, kelam kabut la diorang-diorang kat sini beli. Tapi aku tak la sebab time tu still takut-takut jer nak campak-campak duit cenggitu. Tapi sekarang bila pikir-pikir balik, alahai nyesalnya aku tak amik dulu. Kalo tak mesti dah beribu-ribu lemon aku dapat.

ahaks.

-----

Oh ye. Aku terlupa Aida sangat tere pasal benda-benda unit trust nih.
Huu... lain kali aku dapatkan nasihat ko yeh ^-^

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP