>> Friday, April 4, 2008

Lots of thing happened lately.

Bukan tadek masa mau updet, cuma sebab aku suda kembali obsess dengan SIM2 and Photoshop. Maklum la my notebook baru dire-format oleh Encik Mel yang baik hati, jadi waktu untuk berinternet berkurangan dengan sendiri diganti dgn waktu untuk bermain game.

Anyway, minggu lepas, buat pertama kali dalam hidup, aku mendapat MC selama 2 hari. Selalunya, demam tergolek atas katil pun dokter cakap aku nampak segar. Tapi yang ini, tadek sapa bole menafikan lagi. Ciki telah berjaya membuatkan kaki tuannya tempang selama seminggu lebih.

And for this one whole week, menyebabkan aku terpaksa makai selipar sambil jalan berdengkot-dengkot ke opis.

uh.

Selalunya aku parking kereta dengan sangat jauh.
Dan aku akan jalan secara laju ke opis sambil memakai heel untuk mengejar masa.
Tapi dalam seminggu ini, terpaksa jalan secara slow metal.
Dan parking di depan pintu gate.
Menyebabkan berat badan naik mendadak sebanyak 4 kg.

wahhh. memang cipan.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP