>> Tuesday, April 22, 2008

and... buat kesekian kalinya, aku MC lagi.
uh~ agak pelik. Sebab before this aku sangat la susah mau dapat MC.
Sakit yang dasat cemana pun dokter masih cakap aku boleh bekerja.
Tapi kali ineh, bukan setakat satu hari, malah 2 hari pulak dia bagi.
humm.

Dunno what really happened to me.
since the day I transfered to HR.
...

Oh ye.
Aku sudah di HR skarang.
On the day I was officially transfered, I was on MC due to kaki yang terseliuh.
2 hari juger.
Then, demam.
and selsema.
Followed by batuk.
Berpanjangan.

And semalam, tiba-tiba, sumthing unexpected happened.
Sumthing that is trulyyy out of expectation.

And suddenly, esok paginya aku demam teruk.
Tatau la kot effect from that 'thing' or memang aku nak demam.

Tapi masih ke opis juger. Sebab banyak kerja yang perlu disetel.
Tengahari, sangat tak larat, tinggal semua kerja, and terus ke klinik.

And now, di hari kedua MC, here I am, bersenang-lenang mengadap PC dari bangun tido tadik.

ahaks.

but, uii... I deserved it oke.
Last week I've been working like mad-bad bull.
Early morning till very late evening oke.
And thru the weekends.
[who on earth would work thru weekends except the workaholic? and man... I'm not.]

Yes.
I truly deserved to enjoy this 2-days of MC.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP