>> Sunday, June 22, 2008

Last Thursday, I went to CS again.
For those yang tatau, CS = City Square.
Untuk ngambil spek yang ditempah minggu lalu.

Cadangnya, balik kerja pukul 5 lebih, mau terus ke sana.
Tup-tup tengok, wahhh sangat banyak benda yang harus disetel.
Jadi, pukul 8.30 malam baru keluar dari opis.

Sangat penat, sebab otak yang diperah sepenuh tenaga sehari suntuk dari pagi.
It's different kalau kerja yang tak berapa memerlukan konsentrasi.
Bekerja menyelesaikan masalah, dan bergelumang dengan nombor, buat kepala sangat sakit.

Dan ya, penat.

Anyway, sampai di CS dekat pukul pukul 9.30.
Itupun sebab jem yang mak ai...
Telah memecut dengan dasat, sebab takut tak sempat sampai sebelum kedai tu tutup.
Tapi mau memecut dengan cik Kancil, oh well...

Lepas amik spek, and beli Auntie Anne's pretzel yang bes tu, terus bayar parking, and terus ke lif.

Tiba-tiba, aaa... lif suda tutup.
And aku tak ingat park kat mana sebab time datang tadi sangat kelam-kabut sampai tak ingat level berapa.

That's why aku mau terus ke lif.
Sebab yang aku ingat, tadi dalam lif tu tulis, level B*, 1, 20, 30+++
Sebab ada satu B sajer, so aku bole tekan terus.

Tapi sekarang, macam mana?
And aku suda bayar parking!
waaa...

Then, aku terus turun escalator, ke level B2.
Pusing-pusing satu car park, tak jumpa kereta.
Oh ye, sebab aku baru beberapa hari gunakan kereta tu, jadi no. plet pun tak ingat la.

Hey, it's common oke.
Sesapa pun takkan ingat no. plet kalau gunakan kereta baru kan.
'kannn?...

Then naik ke level B1. Pusing-pusing lagi, siap tekan alarm kete sebab, well... u know. hehe.

Setelah penat berlari-lari, akhirnya jumpa kereta comel di level B1.

wahaha.

Gile ah penat ding-dong.
Penat sampai aku gelak ngan dasat dalam kete.

I always laugh like mad when I felt tensi.
Nape ntah.


-----


I'm lost.
Totally lost.
Cari-cari-cari tapi kenapa... masih tak jumpa jalan keluar, lagi.

am I looking, but not truly seeing?
hmm.

*oh ini cerita lain. takde kait-mengait dengan cerita hilang di CS tadi. sekian.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP