>> Friday, June 20, 2008

Remember my car? The one that was rosak a few days ago?

Yaaa telah selamat dijual tadi.

Tatau pun sebab I've been using my mum's car as this while.
Then, tadi aku balik kampung sebab tomorrow mau neman my mum pergi kenduri kat Pulai Spring.

Then, tiba-tiba Abah cakap, "Along, kete dah jual."

aa?... cepatnya.

My beloved white Iswara Aeroback.

Been using it since my uni years...

Gosh...... sangat banyak kenangan dengan kereta tu...
Sangat-sangat banyak.

Yang pahit, yang manis semuanya ada.

It's a tough car.
A really damn tough car.

Ye la, sebab aku bukan seorang yang sangat ngambil berat tentang hal kereta. Radiator, temperature, minyak itam, semuanya memang aku tak pernah cek. Bonet depan pun pernah bukak beberapa kali sajer. Dan pagi-pagi, walopon selalu tak sempat panaskan enjin kereta, tapi lansung tak pernah datangkan masalah pada aku. Tayar pun aku pernah pam sekali jek. Langgar lubang, langgar panghadang jalan kat JJ tu sampai bengkak-bengkak kemek sport rim tu tapi tak pernah pun meletup ke hapa.

hmm... gonna miss u terribly, dearie car.
didn't even get the chance to say gudbye properly.
...

uh~ feeling a bit emotional right now.
sob sob...

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP