>> Wednesday, June 18, 2008

Ya, that's me wif my sis and her fiancee, Lan during their Engagement ceremony.


Photobucket


They both study at the same uni, work at the same company walopon sorang kat Bintulu, sorang kat Miri, but still... the sama negeri, kan.

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Rombongan pihak lelaki dari Perak singgah kat Rembau dan angkut semua sedara-mara, and sampai rumah aku tengahari Sabtu tu. 10 kereta.

My mum cakap, buat simple-simple je.
Tapi, her 'simple' means, ada sate, nasi ayam, kuih yang berlambak, khemah 2 buah, tetamu 300, kad jemputan bagai, souvenir for tetamu -> tikar sarawak + bunga rampai + baulu gulung ++ntah apa lagi.

And rumah aku pun dah berubah wajah.


Photobucket


This is the hantaran from pihak perempuan. Kami tak sentuh apa pun. Semuanya kawan my mum yang siapkan. Semuanya offer mau buat. Bunga rampai orang sponser. Kuih-muih orang sponser. Itu ini pun banyak yang disponser.


Photobucket


Patutnya that day aku tak dapat balik pun. Disebabkan bos gila yang tak mengapprove cuti. Sebab kebetulan, that day ada important event kat opis. Tapi aku mmg nak balik jugak walau apapun terjadik, that's why la gambar aku boleh ada kat sini.

And this is one of the hantaran from her fiancee.
aa nampak tak apa tu?


Photobucket


Yesss buku!

Dulu aku pernah cakap kat my sis, aku nak buku jadi my hantaran, sebab that'll be one thing I appreciate most. Bole plak la dia tiru idea aku.

Okeh, setakat ni jek. Nak tulis panjang-panjang tapi arini takde idea. Lagipun aku nak balik. Penat.

Bye!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP