One day to go...

>> Friday, June 5, 2009

I'm exhausted.
Totally, extreamly exhausted.
My head hurts, my throat sore, and I've lost all my energy.
Esok mau ngambil kek di JB lagi nih.
Pastu mau ngambil yang itu ini.

haish haish.

uwaaa takmo demam ye.
tomorrow is my big day oke.


oh ya.
Kawan-kawan semua... jemput la datang ke Majlis Perkahwinan adik perempuan saya pada hari Ahad ineh, 7/6/2009 di Pontian, Johor dan Majlis Resepsi pihak lelaki di Ipoh, Perak.

tak dapat kad pun datang je lah ya.
kecik tapak tangan nyiru kami tadahkan ^-^

sampai nak demam-demam dah aku membanting tulang ni.

*ha, kamu juga ya Watie.
aku tau kamu di Kluang skarang =p

4 comments:

watie June 8, 2009 at 9:46 AM  

arghh..aku sms nanyekan direction ke rmh kamu..kamu nggak reply..jadinye..aku teruss zass ke air papan, mersing..golek2 di tepian pantai bersame armand..erk..tetibe rindukan pantai klebang :p

p.s-congratssss dear!!!semoge ape yg dicari..ditemui jua :)

Jehan Najib June 9, 2009 at 8:03 AM  

oo.. pengantin baru ye? congratulation.... selamat segala2nye...

Anonymous June 9, 2009 at 1:19 PM  

yang congrats... semoga jodoh berkekalan dan bahagia sokmo... amin... muah2...

Rosli Arof / Photografik June 21, 2009 at 4:50 PM  

:) thanks visit my blog.
xpe,mgkn next time ms majlis kahwin nti awak blh book my service awal2...

apepun, thaniah dan moga berkekalan ke jinjang pelamin...

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP