>> Friday, May 9, 2008

Semalam adalah Jcard Day kat JJ Tebrau.
Selama ni tak pernah teruja pun nak pegi Jcard Day camtu.
Tapi sebab ada a few things I need to buy, and that thing cuma ada kat JJ, jadi berusaha jugek la mengharung jem selama 2 jam utk ke sana.

Haihhh tak pernah la seumur hidup aku nak pegi JJ amik masa sampai 2 jam. Melampau betul. That's one thing I really hate about Jcard Day.

Tapi bila dah sampai sana, agak berbaloi la kot kepenatan aku yang baru balik keje, mengharung jem yang dasat, mendrive kete manual cenggitu.

Ye, sebab telah berjaya memiliki ineh!


Photobucket


My black luggage memang dah koyak waktu travel aritu. Then, sejak neman my sis beli her red luggage kat Pelangi last month, membuak-buak la pulak perasaan nak beli luggage merah jugek. Setelah mensurvey-survey sekian lama, akhirnya jumpa yang menepati citarasa...

aaa sangat best!


Photobucket


Cadangnya memang mau beli itu, beberapa stok makanan, jalan-jalan sekejap, dan terus balik. Tapi yang sebenar, tak mungkin la itu yang terjadi, kan.

Sebab time tengah jalan-jalan, di kiri-kanan terpampang tanda diskaun yang agak dasat. Nampak beberapa handbag yang tasty, teringat plak Mother's Day next week.

Aku tak pernah pun belikan mak handbag sejak keje dulu. Tetiba rasa macam nak belikan plak sebab teringat yang most of my frens bought handbag for their mum as a token of their first salary. Tapi aku, ntah salary yang ke berapa ratus dah nih baru nak bagi kat mak. ahaks.

Ala bukan apa, parents aku punya taste ni tinggi sikit. Kalau terbeli something yang tak menepati citarasa kang tanak plak diorang pakai. Tapi tak kesah la pun. Suka tak suka pun aku bagi je la kan.

Then, jalan-jalan lagi. Kalau ikutkan hati nak je aku borong baju-bajuan semua tuh. Memang the most delicious btul. Tapi harus la kuat semangat kan. Tapi aku tengok-tengok jugak kot ada jacket yang tasty. Nasib baik la takde. And akhirnya, pertama kali dalam hidup, aku berjaya tak membeli baju time sale dasat cenggini. Yey!

Tapi kopak jugak la poket aku nih. Beratus-ratus terbang dalam masa 2 jam lebih. Nasib baik la Jcard Day ni tak buat time hari cuti. Lagi lama aku kat situ lagi kopak la aku gaknya.
haih~

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP